Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Hos PONGA

Publicerad 2014-06-14 23:24:00 i Allmänt,

Vid E4 an i SIKEÅ i logen har JOHN & ANITA PONGA sommar cafe och säljer sin slöjd
WWW.lavvo.se       Lavvo Sami Art & Nature             
SILVER vackert på Katarinas tröja
samiskt silver
Metkrokar i ben
Å vem behöver inte ett lyckoben...från ren...det är inte bearbetat utan ser ut så här
En trappa upp finns stengods å målningar av Anita...hon kan berätta mycket spännande om grodor...å som ni alla vet älskar jag mina grodor i min damm å Anita jag är snäll med dem ...så jag ligger väl bra till hos ...ja åk in så får ni höra hos vem
Ta det lungt efter vägen ...ta ett fika
TACK för att ni tog er tid å berätta så mycket...TACK JOHN & ANITA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela