Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

NYTT GARN

Publicerad 2018-05-08 09:04:00 i Allmänt,

Äntligen fick jag sitta å spinna å se ut över älven i lugn å ro..jag å Frej spärra av igår älvskanten å nu får ungarna cykla i vattnet å vet var gränsen går.  För det är klart att det är roligt å spännande å se om man kan klara sej torr igenom.
gjorde i ordning blandningen av färger...merino vit + silke vit 50/50%...sen färger ljusa rosa , grått , blått , grönt , lila...ja å smeagolfärg
visst är han underbar
lite pärlor går inte motstå
han är alltid me...å när jag gick å gjorde en kopp te å kom tillbaka satt han på stolen...jaha sa jag så du ska sitta där nu ...han titta bort å det syntes tydligt att han mena  NU HAR DU GJORT NOG...ok vi vilar ett tag
det är alltid roligt att spinna tillsammans med andra spinnare men ibland får man ta till andra knep...tv
inte för att man behöver se men trevligt att höra nån prata ULL
som inte går fram i bilderna att jag mest för att få ett stort garn spann på min country som man åxå kan spinna in pärlor eller andra grejer...2,7cm hål
love it
så nöjd så nöjd...hur mycket blev vikten 318g jippy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela