Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

PLÅTSLÖJD

Publicerad 2016-02-21 14:01:00 i Allmänt,

var på Handens Hus på plåtslöjd
tog med en burk men den fick Elisabeth ta
hon gjorde hår på den
jag hitta en burk med en
klocka ska bli ett halsband
å en burk med 4 bilder av kända byggnader
när jag kom hem gick jag ner å fortsatte i verkstan
tovad ull å handfärgad batik på baksidan..nu ska detta utvecklas vidare
tänkte att jag gör ett till Jörel ...hon fyller 75 ...å big ben visar att tiden går...tänkte jag fast det syns då inte på henne
 
  jag har stickat en sjal i Katarinas garn
Katarina har börjat tvåfärga garnet...å jag valde det blå-bruna å en härva brunt...sticka halva -halva
det blev verkligen bra...å Jörel blev jättefin i den
 
 
 
...men hon missa slöjd kvällen så hon ska få ett plåthalsband me... BIG BEN
GRATTIS igen å TACK för ett fantastiskt kalas... ta vara på tiden
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela