Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

kokböcker å pension

Publicerad 2016-02-21 00:13:00 i Allmänt,

Kokböcker å pension...jo ni läste rätt inte kokböcker å passion som man skulle kunna tro...jaja har man 500 kokböcker så är det väl en passion
å här
å här
å här
å här
 å jag har hittat ett ekologiskt vin som passar till böckerna eller hur å gott dessutom
Det goda franska köket...har ni sett filmen om Julie som lagar sej genom denna bok å bloggar om det...Julia Child var ju en av 3 som skrev den...hur kan det hänga ihop med min pension ( som blir i höst ) jo under många år här har bara lagats mat åt barn å vänner som kommer hit å när jag varit ensam har det blivit te å en smörgås serverat men en lögn om syrran eller ungarna eller Katarina frågat ...du har väl ätit idag
men iden är att jag ska njuta av mina böcker å innehållet å även av min keramik, skålar å sånt som jag har
tomatsoppa mmm finskuren lök steks genomskinlig...å i tillbringaren från ENI uppmätt vatten...se där kommer vitsen med dessa vackra saker runt mej de ska användas... jag ska mäta upp skala å lägga på vackra fat å skålar
David å Annas honung...varje dag ska jag som på tv lägga å mäta upp å medan jag lagar mat njuta av mina saker...jo jag vet att det blir mycke mer disk men jag har bestämt mej åxå för att börja äta bättre...å jag lovar att inte trötta ut er genom att blogga om det.  ( om ni inte ber om det förståss ) hm jag kan nog inte hålla det ...vi får se hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela