Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

BETONG-GJUTNING 2015

Publicerad 2015-09-06 14:15:19 i Allmänt,

I Augusti var det betong gjutning här på gården...vi började ett par dagar före med inspirationkväll å fika i växthuset..sen börja vi med fika innan gjutningen...FIKA ÄR ETT MÅSTE...det för tankar å ideer vidare
det blev fint väder
å även platsen är så fin
å min som jag gillar att dela med mej av...oj jag kom visst från ämnet
blandaren love it
här har vi säkerhetstänk...det ät bra
å nu sätter vi igång eller hur
man tar me egna formar å tex stenar eller mosaik eller trasiga fat osv
 
å det testas mycke
blad till fågelbad är poppulärt
å rabarber
å nät till förstärkning
ägg fylldes
ett petjobb
som kräver tålamod å en önskan om ett bra resultat
å jag hade hemma 2 vinflaskor petflaska som fylldes ...de kan sen me ståltråd lindat till ljushållare bli riktigt snygga ljusstakar
jag klipper inte överallt...här gillar igelkotten att ströva
fint mönster
Jörel har gott om sönderslaget porslin...gör hon det me flit...bara HOPPSAN där for den
å den
å den
å se där min favorit...handmålad SPISARIBB...phu vilken tur det är inte mitt fat...jag har ju bara ett
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela