Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

LÖVÅNGERSMARKNAD 2015

Publicerad 2015-10-02 10:49:31 i Allmänt,

Lilla Musteriet var på plats
jag å David stor Fredag å Lördag
Vi har med oss fina äpplen...det brukar alltid stå en unge å vill ha ett å då är det roligt att säja...joviss varsågod
där vi stog blåste det mycket å regna rejält...å jag tänkte i morron ska det bli sol å då står vi här i skuggan...jag fryser ihjäl
så jag fråga om vi kunde få flytta ståndet på andra sidan vägen vid katarina...på lördag...så då fick vi sol hela dan
det värmde gott från ullen  ;-)
vi hade med VILDHALLON å BARA BLÅBÄR
men även ENDAST ÄPPLE...äntligen har äpplena kommit igång...
köpte 2 härvor av det första gröna å det hade mörkgröna fläckar ska bli roligt att se hur det blir
plötsligt hördes tranorna å jag blir himla lycklig att få se dom samlas ...önskar alltid att jag ska va ledig å nu hände det
LOVE IT
å jag fick en till överaskning...kolla vad Katarina kallar sitt nya garn
LOVE IT
Katarina köpte en stor pumpa
joo den var hennes färger ...perfekt
Å som Anna gjorde ifjol...fick även denna åka hem säkert... 2 trevliga dagar...å som sagt äntligen strömmar det in äpplen så hem å jobba
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela