Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

PAKET

Publicerad 2015-11-25 22:21:58 i Allmänt,

jag la in en beställning på en bok hos anttikvariat...åså väntar man på mail om den finns där ute....jag är inte den bästa på att kolla mail kan gå en vecka å mer faktiskt...men så fanns den där å jag svara direkt...direkt var inte direkt nog en vecka försent å boken var såld.   kan nog säja att jag fick en rejäl utskällning av mej själv...riktigt sur var jag...men 14 dar efter nytt mail det fanns en hos Antikvariat Erato AB i stockholm...å nu svara jag direkt...trodde inte ens att sökningen låg kvar
älskar frimärken...å se på den lilla draken med de röda ögonen.. från .ASTRID LINDGRENS bok å ILON WIKLANDS bilder
å i det paketet ett fint inslaget paket till
hallå mattis stirrar du på paketet ...SE PÅ MEJ
å där BOKEN som inte går få tag i...GRANNA GRANEN...julpynt från 1870 till 1930...å helt ny tryckt 1998 ...jag är så glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela