Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

URSVIKENS TRÄDGÅRD

Publicerad 2015-06-21 16:35:21 i Allmänt,

jag å Katarina åkte till kickan å låter ögonen njuta grönt...vi tänkie åka runt hos rydlinge å tjärn me
hos kickan får man ju inte bara se växter utan massor annat
växthus
krukor
med platina
svart petunina...awesome
kolla naturens under
jaaa
men de verkar mer en enkla å nog är det vackra ...men nog så giftiga
när man inte tar nått för givet står man förstummad av skönheten när man stannar upp å verkligen tittar...då menar jag verkligen tittar
jag skriver inga namn ...jag bara fota om ni blir intresserade så åk dit
som pärlor i rad
fråga Katarina om vi skulle ta å köpa taggtråd till lampor ...det är faktiskt fint ...men absolut inte i naturen där det finns vet hon så vi rensar där istället




färger färger färger
vi stanna länge ...pratar å lär nått nytt
läste om kommuns växthus en som jobbar där att man måste ha bruna fingrar för att nån ska tycka att man har gröna fingrar...så sant...
att dessa vackra dörrana står kvar...tyvär för dyra för mej


p
i en bod finns mycket fint att sukta över...som detta tyg

den är fin
skydd för harar kanske
vallmo
jag dras ju alltid till de stökiga hörnen där det händer nått
där tycker jag det är mest inspirerande
här vill man vara
2 1/2 timme for vart vet vi inte men vi blev helt färdiga av alla synintryck...å vi orka faktiskt inte åka till nått mer ställe vi var nöjda å hungriga... så vi åkte till Bure å gick på pizzirian å satte oss med var sin pizza...men även där gick tiden fort vi fick halva pizzan i folie å äta hemma ...dom skulle stänga...bättre säja vi stänger snart då hade vi ätit i växthuset hos mej istället ...me hämtpizza... TACK för en trevlig utflyck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela