Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

CARITAS GLADA TAVLOR

Publicerad 2015-07-27 12:17:00 i Allmänt,

jag har ju inte norran längre ( tyckte den var dyr så jag skaffa ett fadderbarn i Afrika istället men när jag skickat 25000 fick det vara nog han hade ju växt upp med så nu tycker jag postkodlotteriet sköter detta bra ) men ibland får jag läsa den på jobbet ( när jag hade norran tog jag med den varje dag å en dag sa en att han sagt upp den för jag hade ju med den) okej...nåväl nu sa MIKE vill du läsa å vilken tur man har i den fick jag nu se att en vän har      (hade) utställning på majorsgården på nordanå
roliga glada bilder..ska betätta en rolig händelse....2008 gick jag rakt in i väggen...å det var inte det roliga           jag skulle ha konstturen å visste inte om jag skulle klara det helt enkelt. En arbetskamrat berätta att ...idag sitter dom du tänkte åka med till Provence å måla...dom sitter i växthuset i ursviken hos Kickan å målar. vi låg bra till på jobbet så jag stämpla ut å for dit...där satt ANNA å CARITA å måla...jag gick runt runt å visste inte om jag skulle våga fråga...min plan var förstår ni att fråga om dom ville sitta hos mej å måla ...ifall jag skulle braka ihop så var nån där å kunde hjälpa mej. Men det var min enda chans så jag tog den ...jo nog ville dom det ...vi kommer å ser hur du tänk det...
Å nu kommer det jag aldrig ska glömma...dom kom stog på parkeringen å Carita fråga ...var ska vi sitta å måla?  jo jag tänkte mellan garagedörren å soptunnorna        det blev tyst å minen på dessa båda borde ligga på facebook...okej sa jag kanske här inne då å sköt upp dörren till innergården med oliv å citronträden å dammen.....Å H.... G.. skrek dom ...som provence
det var en mycket lyckad helg å jag kan säja att dessa färgglada tavlor med sitt glada budskap hjälpte mej att klara den konstturen...ja det är ju inte dessa tavlor de är nog sålda för länge sen å glädjer nån annan stackare som behöver nått fint att se på å önska att man var i tavlan
i detta fönster hängde en gång mina tyger HÖNS ...FJÄDRAR...å SKATOR på en utställning för Handenshus så fint till dessa båååa väggar  mina svarta tryck på vitt...å nu massor med färg på tavlorna å precis lika vackert
prinsen å prinsessans tårta...ja vi har ju haft 3 i rad nu
TACK för fikat ååå se där en  bekant LENA NILSSON kopp ...vi var ju på Handenshus tillsammans å den här koppen finns på lanthandeln på nordanå ...inte att köpa men att njuta en kopp kaffe i
jag tror att denna såldes medan kaffet svalna lite...lyckis dej som får ha den varje dag...å går du in i väggen så är det ett mycket bra köp det ska du veta... än engång CARITA för att du finns å tack för en härlig dag å fika
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela