Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

CAFE I LÄ

Publicerad 2015-07-08 09:37:00 i Allmänt,

Många jo otroligt många undrar om cafet ska ha öppet...det glädjer mej otroligt mycke...lika mycke som jag är ledsen att säja...inte om det regnar
det är mycket vackert här just nu
lavendeln sprider doft över hela innegården...inte bara denna jag har många i bänkarna som jag haft många år
frysen är fylld med BELLA ITALIA...italiensk glass...gjord i Italien utanför ROM...har tagit hem 8 smaker ...en är äpple helt otroligt god...( jo vi har provsmakat )
lyssna å njut
 
Lupinerna är jag rädd kommer att vara utblommade innan regnet upphör...å dammliljorna slog ut igår                 Men ungarna flyttar hem några dar å sköter katter å trädgård...medan Katarina å jag far till korgstämman i Järvsö...å till kruktillverkningen i Gränsfors
där regnar det med... 100% ...vi kommer att bli 100% blöta men inte 100% SURA
å så fina dessa franska stolar är
Dagliljorna är som finast nu
jaa det är bara vädret som ställt till det iår å semestern blev bara semester...
Men när vi kommer hem så hoppas jag att jag kan skriva...VÄLKOMMEN IN TILL    CAFE I LÄ   sitt så länge du vill ..drick så mycke kaffe du vill...ta gärna med en bok å känn lugnet...lyssna på fontänerna...kryp upp i sängen i växthuset Å NJUT                        HÖRS å SYNS   HADE
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela