Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

ULL ULL ULL

Publicerad 2015-02-27 10:37:58 i Allmänt,

Man vaknar till en otrolig himmel å känner att man måste fortsätta så en stund
plockar fram lite inspiration

lite tyg å spetsa som Anna hade i sitt flickrum...det var rosa vill jag lova
å ull-lockar
spinner först ett tjockt garn med som snäckor... man föser ihop det man spunnit
sen spinner jag om det å spinner in tyg å spetsar , lockar å guld ( tjuvar gör er inget besvär ...inte äkta )
fantastiskt roligt att sitta å låta tankarna gå fritt å bara vara
lite silke
sen upp på NIDDY NODDYn som min systerson Stefan gjort...köpte första från Asford men stefan sa att han skulle göra fler...å det är toppen för jag blir friare då garnet ska vila minst ett dygn...å jag kan fortsätta med nästa
vad tyx vilken lyx
så många minnen i ett garn
spetsen hade Anna på gardin å sänghimlen
dan efter blir det en härva
k
igår såg jag en tjej med håret i denna färg...skulle va fräckt att sticka henne en halsduk av detta...nå jag är NÖJD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela