Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

SÅBÄNK

Publicerad 2015-04-13 21:23:12 i Allmänt,

Jag har köpt en såbänk...det var inte helt lätt...jag såg en i en tidning , den såg bra ut å till rätt pris tyckte jag.         Jag bad Anna söka på internet om det fanns flera ...OM...men vi for till staan å kolla den jag sett...den fanns uppmonterad å jag sa till han som jobba att den ser billig men helt okej för mej om den ser ut så den i lådan me...han försäkra att det skulle den göra...jag köpte den 699:-                                                                            David å jag montera ihop den å ååååånej inte bra alls å en låda gick inte ens öppna....                                          vad gör jag ? bär ut den i bilen den ska tillbaka !!!!!  ska vi montera ner den å ta lådan ? nej monterad å klar ska de få igen den å monterad å klar ska jag ha igen en...                                                                                             gick in å prata med nu en annan kille...när jag kommer in igen så har jag med en sån sa jag å peka på den som stog i affären...å den vill jag ha..men då måste ju vi montera upp en ny...jepp sa jag å gick....David bar in den å killen kolla den å sa oj var den så dålig...jepp å nu tar vi den andra kan du hämta den...vi fick den å igen sa han nu måste jag montera uoo en ny...jaaa sa jag eller så ställer du dit den vi kom med å då säljer du nog ingen mer          HUR SER DEN NU UT ?
alla lådor går fint att dra ut å in...men behöver fixas till
knopp från indiska  2 st 29:- på rea nu halva reapriset...så nu ca 7:- st
kolla så fin den blev å snart ställer jag den i växthuset där den blir ännu bättre...vad ville jag nu säja jo...          STÅ PÅ ER ...för att en grej är billig behöver den inte vara dålig å allt går snyggas upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela