Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

GATUKATTEN BOB

Publicerad 2015-04-13 22:17:00 i Allmänt,

Jag låna en ljudbok på bibblan om en katt å trodde att det var en påhittad berättelse men NEJ...när jag börja lyssna så var jag fast...en katt å en man som finner å hjälper varandra att överleva...sen såg jag att det fanns en fortsättning så jag gick på bibblan igen ...okej jag köper in den till dej ...TACK   å den lyssnar jag på nu                  När bokrean var köpte jag böckerna...vill se dem här å hämta kraft i att se BOB
detta är BOB...en otrolig katt....å som ni vet bor jag med 3 otroligt kloka katter som gör mitt liv härligt...så jag vet att de före mej vet om jag inte mår bra...dom känner av varje sinnesstämning å läser snabbt av vän eller inte ...det är bra att bo med katt man är harmonisk med dom...TACK  för att ni finns COLA  SMEAGOL  BILBO
BOB å hans husse heter
JAMES  BOWEN...  bok 1
Bok 2  å TACK  JAMES för att jag fått ta del av ditt liv... det har berikat mitt....å ni som vill se BOB å JAMES kan kolla in dem på YOU TUBE    å TACK MATTIAS LINDEROTH för att du läser den så bra...känns som det handlar om dej själv ...bra jobbat 
SMEAGOL
COLA
BILBO
BILBO...man får nog öva med halsduk...eller ha rätt storlek BOB han har många att välja på folk stickar helatiden åt honom i rätt storlek
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela