Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

BUSS-STICKNING

Publicerad 2015-04-08 12:15:30 i Allmänt,

Nä Nä vi har inte stickat en buss...när jag å Katarina åker på sem med buss så är halva nöjet att sticka en hel dag utan att bli avbruten...HÄRLIGT
katarina stickar en kofta
7 färger å inget trassel
så fint randat
inte rakt å uträknat utan livfullt
jag stickar en halsduk i sarisilke
vackra nyanser men för kompakt...så den rivs upp ...det gör inget vi har hela dan på oss
jag stickar åxå på en annan med blandade garner , trasor , rep å sånt...jag ska ha dem ihop blir bra effekt... en bit ser ut som små blommor
å en bit har små bollar...dom blev klara under dan
å när jag kom hem provades dom
jag är helt nöjd
å de finns fler
de är dyrt med effektgarn å finns inte överallt...jag passar på när vi är i stockholm...men denna gång hanns det inte med så nu planeras nästa resa...Tack ungar för att ni flyttar hem å sköter hus å katter när mamma sticker snabbt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela