Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

KATTMAT

Publicerad 2014-09-06 00:21:57 i Allmänt,

Mina katter äter varje dag mat iform av kulor ROYAL CANIN...men vill även ha lite mjukt... nåväl detta börjar likna reklam...men det struntar jag i...en del kattmat luktar så himla dåligt att man står nästan inte ut...men jag kan tipsa er kära vänner ... havets läckerheter   Sheba
en liten burk men de vill inte ha mer...de delar dessutom på den...den luktar gott , ser aptitlig ut...skulle nog kunna smaka till å med...men det är en sak som jag undrar över vem räknar  musslorna...vi har nu köpt denna burk i nått år å varje dag när jag öppnar så är spänningen hög ...ska det vara 2 eller...å idag hände det ...plötsligt händer det...det VAR 3...så idag fick de en var , annars brukar jag dela jämt...vi kör inte me orättvisor här
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela