Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

MITT HUS

Publicerad 2014-11-14 09:55:38 i Allmänt,

En arbetskamrat till mej samlar på vykort ...han far på olika mässor som jag far på hantverksmässor...men där vykortssamlare träffas ...han köper nån gång då han hittar mitt hus ...det har hänt flera gånger
då fotar jag av kortet...det är verkligen märkligt att se huset utan träden...inget äppelträd inget lärkträd...ingen jättetall där skatorna bor...ingen förvildad dunge vid älven där fåglarna trivs...inga stora björkar
inget växthus...inget kattrum...inget CAFE I LÄ     Det är klart bättre nu...fast i sommras togs 2 björkar ner
å 2 fläder sattes...jag vet inte när kortet togs men huset bygdes 1956 å nu är det helt mitt ... betalt å klart med bohemiskt turkost kök mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela