Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

handenshus tisdag

Publicerad 2014-11-01 12:12:41 i Allmänt,

Det är så roligt att återvända till VÅRT HUS ...som nu nästan bara för vuxna har tisdagsträffar...denna kväll  " tälja en provsticka "
först info vad vi förväntas göra
klyva till ett ämne
som man är nöjd med
å lyckan när man är nöjd
min början
det blir mycke skräp runt oss
å lite blod me
det jobbas under tystnad å roliga samtal
en bra pinne behövs alltid
jag har kommit en bit
å en annan längre
i smedjan brivid såg jag att mina ungdommar går en kurs i smide
veronicka . Anna , Frej , David å en kille till ...lärare Tore
en vacker smedja
Frej vid städet
visst är lampan fin fråga Tore å jaaa han hitta den å visste precis var den skulle passa...så rätt
David
 
 
det ska värmas
det är så roligt att de prövar på det mesta
jag gillar verkligen denna miljö
hon me...hon vill ha en smedja
kallt järn
vi täljde vidare
å högen bara växte ...sen fick vi besök
GLADA SKITIGA UNGAR ...har jag alltid gillat...då har det hänt nått roligt...precis som ett hem det ska synas att vi bor där
Ännu en härlig kväll
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela