Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

simma i sjö

Publicerad 2014-07-28 12:37:33 i Allmänt,

det finns ögonblick som inte kostar skjortan...det finns folk som inte gjort nått på sem om de inte varit utomlands legat på strand i Tailand eller i en karusell på gröna lund... men känslan att se sina barn skratta o ha roligt tillsammans är obetalbar...mina ungar med sambos är tillsammans så gott som varje dag...å gör roliga saker hela tiden...som att simma i en sjö
varm dag i skuggan
svalkande bad
att bo vid en sjö eller älv å kunna leva även i den är en otrolig förmån...som när  ungara var mindre å for nerför Bureälven på gummimadrasser...de första som gjorde det ...nu händer det nästan varje dag att någon far utför
sen gjorde vi egna räkmackor...av fina smögenräkor...å åt på stranden...det behöver inte vara dyrt att äta UTE
båten ärvde ungarna av min bror...roddturer på afton är höjdpunkter
de har splitsat nytt rep...vad är det för matrial mamma...hampa mitt barn...nääää det är plast , köpt på repslageriet i kåge...såg precis ut som hampa
lurad även denna gång ...men jag kan nog säja att jag hoppa rakt upp när den låg på ett cementblock å sola vid stranden...man vet ju inte vad folk har i sina akvarier å blir less på å bara släpper ut...man lämnar ju sina katter vind för våg också när de lessnar...på såna skulle det va skottpengar
nej Anna...ingen fara mamma plast bara plast som repet
en billig underbar dag...ta vara på den
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela