Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

cup caks

Publicerad 2014-07-13 23:54:00 i Allmänt,

nu har jag bakat mina första cup caks...har 4 böcker om cup caks å lånat 2 av syrran ändå fick jag lov att göra om recepten innan jag blev nöjd
mmmm citron
sen en hjortrontårta
hjortron en egen favorit... älskar hjortron
sen när middagstiden närma sej gjorde David Gallettes med kantarellstuvning å annat gott i å på
bovetemjöl gör dem glutenfria
mycket trevligt att göra mat ute
mycke gosaker i åså voila...likadana taldrikar som hos Monet...han me näckrosdammen...på tal om det jag har önskat mej näckrosor å fått det vid konsum... så att jag ser dem
sköööönt
dela med en vän...så kan man smaka 2 olika
krolliljorna blommar
som små ballerinor
jättevallmon ...den längtar jag efter varje år å sen hinner jag nästan inte se den blomma
krassen stor favo vill aldrig vara utan den
det blev verkligen fint med denna disk
ska det regna i morgon jaja jag vet det behövs...
ja det var en fin dag ...å fika gäster som kom långväga ifrån...men sa att de måste tillbaka...det är en fin komplimang till ett trädgårdscafe...CAFE I LÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela