Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

ommöblering

Publicerad 2014-02-07 15:34:29 i Allmänt,

Nu har jag möblerat om i ateljecafet.  Det blev bra nu ryms 10 pers att fika .
å bättre också att sitta å sticka
Tvätta å strykit tygerna å mina nytvättade garner
bra plats att nysta upp härvorna
Grönt å blått har jag alltid tyckt är vackert ihop. Jag har spunnit ihop dem utan planering...mer än grönt , nästa grönt+blått....sen mera blått ...å sen endast blått
Nu har jag börjat på en kofta som katarina Roos gjort mönstret till. jag vill ha den gles...stickor 15...ja vi får se vad det blir. Känns iallafall mäktigt att man från klippt ull, färgning . kardning ,spinning .tvättning nu sitter med sitt EGET garn...ren LYX

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela