Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

målning å sashiko

Publicerad 2014-08-14 21:17:19 i Allmänt,

idag har jag varit otroligt aktiv å emellanåt vilat
denna skåp köpt för några år sen på begagnadevaruhuset när Göran hade det för endast 300:- det är ett otroligt bra skåp som rymmer alla mina glas å det är många...endel säjer att de är omoderna ja ja jag vet men nu ska det bli ...jörel...awesome
bilbo bagger sov gott tills jag börja ...
helt otroligt vad det blir dammit i en skåp med dörrar...men det avskräcker inte min sambo han kliver rakt in å lägger sej
blir skönt nu när det är slut snart på sommaren å man gör fint inne för hösten...trodde aldrig jag skulle säja det ...men nu är det gjort.    jag skäms inte för damm det visar bara att man haft annat roligt på gång
dessa låg också i skåpet...blir nästan  sån färg
jag måste vila mellan jobben så nu vilar jag å syr sashiko...om nån kommer ihåg det jag skrev om en utställning
fixar till ett par byxor
han kollar att det duger...med katt är man aldrig ensam...men man ska heller inte lämna katten ensam
tillbaka till skåpen...grundad...måste få hjälp att palla upp tassarna förlåt...benen eller säjer man skåpfötter
det finns nu en grund som gör att man inte behöver slipa ...inte ens som här hårdlackad skåp...jag orkar aldrig slipa en skåp med fibromyalgi...så man lever i rätt tid
så tillbaka till vilan...jag är nöjd men inte färdig...behöver vila igen imorgon för då blir skåpet  TURKOS
hoppas det blir som jag hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela