Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

målar

Publicerad 2014-08-17 06:44:50 i Allmänt,

nu har jag torkat av skåpen med målartvätt
 
å grundar den med målargrund
nu börjar det roliga brukar man säja ...å att förarbetet är tråkit...men jag tycker faktiskt att det än varit roligt hela vägen...nu är det otroligt spännande att ge sej in i en ny värld...har ju aldrig varit i den TURKOSA
nu börjar mitt nya liv...detta trodde du väl aldrig Jörel...men nu är jag på väg...å du vet väl att du är skyldig en del till detta ...på positivt sätt
love it
såna petiga svängar...men Katarina säjer...kör det finns rakblad
härvona som låg i skåpet...men vad... de köpte jag i Stockholm när jag å Katarina var ner i Maj...kan jag ovetandes redan då varit på väg till denna del av mitt liv...tydligen...har aldrig före köp nått turkost...vad tror du Helena...är detta mitt öde, jag hörde  inte ditt majtal... men skulle vilja ha gjort det...min dotter Anna gjorde det...det handla om en TURKOS VÄRLD mamma
nu är den snart klar med första varvet
dörrana me...jag gillar färgen jätte mycke...man blir faktiskt glad av den...jag är väl inget proffs på målning...men om man tänker på hur sandå målat hos en kompis...å på mitt hus utvändigt...kan jag ta vilket jobb som helst...å inte skämas för att ta betalt
sen satte jag mej å såg lite TV...en kompis var här han tyckte skåpen blev fin ...men undra hur jag ställt in TVn..
färgen dök upp överallt program efter program
sen såg vi en film...Trollkarlens lärling på 5an...men då börja jag me undra vad händer här...är världen ny
Nicolas Cage
bild
efter
bild
bild
efter
bild
det kändes helt overkligt att se en helt TURKOS film när man målat det hela dan... å det bara fortsatte i reklam i snuttar som vi sappa i...du måste ha nått fel på TVn eller så är du helt i tid me färgen...jo min vän jag tror det senare...nu är jag säker ...köket blir TURKOST
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela