Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

köpt färg

Publicerad 2014-08-13 23:32:50 i Allmänt,

i dag har jag köpt färg till min nya look...vi prata om nyansen Anna å jag innan vi gick in...ta inte för ljus mamma
direkt vi kom in på affären såg jag å Anna kundvagnen med den perfekta nyansen
där är den   NCS S 2050-B20G...den tar jag...på kundvagnen hade de använt färdig sprej men det går ju alltid blanda...
jag tog den blank...helblank faktiskt ska de va så ska de va
ingen behöver ha trist hemma...nu finns tapeter i steampunk ...love it
gillar denna stil ...muttrar skruvar fjädrar
gillar det verkligen
snyggt eller hur
den här är åxå bra...roligt att ungar som växt upp med bokhyller på varje vägg gillar denna...
följ mej gärna in i mitt nya tyrkosa hem...det blir en följetong

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela