Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

GLAD PÅSK

Publicerad 2014-04-18 15:55:00 i Allmänt,

GLAD PÅSK på er alla vänner...har varit ute å kännt att det är vår i luften
vi grillar lite korv hos Anna på långfredans förmidda
 
...å eldar upp lite virke...host host
nere på sjön i en upptinad strimma var ett andpar
å hos sonja kröp en groda från snön mot dammen...stel å kall
både jag å min syster sonja älskar grodor...mina har också kommit...men de dök innan jag fick nån bild
kolla in vägkanten
å här hemma närmar sig
ja ja vi lovar vi ska ha öppet i år me...vi bestämmer snart tid å dagar
skilla, lilja å kirskål
 
krokus
fransk dragon
å rabarber
å nya gäster...hade gott nu alla...nu ska jag städa , får bekanta i morgon...för att inte säja främmande
sen ska jag sticka på min tröja som jag hoppas hinna klar innan vi far till Uppsala...
GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela