Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

höst

Publicerad 2013-09-27 11:12:02 i Allmänt,

Nu är det väl ändå höst ! Stolarna från växthuset togs in över vintern, sittsen blir fuktig ute å jag är väldigt förtjuts i dem. Å inte var de billiga heller 100kr för fyra. Bordet köpte Tor å jag fick det...ett franskt bord för 30kr , precis min stil. Trivs i mitt kök.
Byrån var väl dyrare men hel skön, med lejon handtag 600kr, vad skulle den gå för på fina gatan. orginalfärg
hänger gärna upp loppisfynd i fönstret, Förut när de gjorde brukssaker.. tänkte de , ska jag göra det kan jag likas göra det vackert
Den här tavlan avskydde jag som barn , den hängde hemma . Men nu tycker jag den passar i köket ...
Kungsörnar av Thure Wallner  (ej orginal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela