Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

keramikverkstan

Publicerad 2013-10-25 15:27:00 i Allmänt,

Nu har här jobbats i flera dar, vad ska hända ? jo det blev en keramikverksta. I rummet som vi övervintrar Olivträd ,Citronträd, Mandarinträd. Rosmarin, Stevia osv. Blir verkligen AWESOME att sitta å dreja vid citronerna å vänta att de ska mogna.
Det är lite konstigt ljus, men det är av växtlampan
AWESOME
Drejmaskinen fick jag av mamma när jag gick Edelvik 1990-93 konstlinjen. Jag kunde inte stanna kvar efter skolan, skulle ju hämta barnen hos dagmamman. Sen blev det inte mycke gjort. Men nu är ungarna vuxna å vad vill de jo dreja. År inte det himla kul.
Drömmen blir verklighet
Jag gillar denna kamera verkligen, fick den av nära å kära på min 60 årsdag. TACK
 
Normalt va?
På detta citronträd hänger 10 citroner
 
 
 
 
Cola mulna till , hon såg att det inte finns kattgräs så nu går vi å sätter det, det finns om 5dar gumman.
Glömde ta kort på brännugn, men det är ett under , fixar stengods,glas, silver ,brons.... otroligt. HADE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela