Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

SKÅP

Publicerad 2013-12-06 11:10:30 i Allmänt,

Ska vi fortsätta då å kika i skåpen runt i ateljen......det är roligt att ni vill
Detta är pärlskåpen i ateljen
Uppepå BÖCKER
å BÖCKER     Jag älskar böcker
Det finns mycke pärlor
yes
Maria kortet är tryckt på tyg , spets å bladguld ( det har syrran fått, bara tillbaka lånat)
Det går en hel del band när jag är på det ilet
Puss & kram
Det vackra papperet var runt en julklapp för många år sen. Anna har gjort det gammalt genom att blöta , skrövla, blöta å skrövla.....många gånger , det var runt min julklapp å inte slänger man ett sånt papper , hon har jobbat mycket med det å jag är lika glad åt papperet som innehållet.
de dansande figurena har Anna gjort en å en kompis till henne den andra när de gick i skolan. De uppskatta inte dem då så jag tog hand om dem. Jag undrar flickor ser ni nu hur fina de är?
Lappar med text som har nått att säja har alltid jag sparat på
Vad MÅSTE man verkligen göra
jag har lyckats städa flera gånger....synd att du missa det
Det har faktiskt hänt...å vet du vad det var inget skämt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela